onsdag 4 november 2009

Kökskakel beställt!

Nu går det undan. Ringde imorse och beställde det nya kökskaklet. Plattsättarna sa att de inte har så höga rabatter hos just Centro, bara 10 % och då vi inte ska ha så mycket så ringde jag själv. Tänkte fräckt att jag frågar om jag kan få samma rabatt som dom iaf... Ni vet, frågar man inte, så får man inga svar... :-D

Tyvärr var inte min kontakt där så jag fick prata med någon som inte vet hur mycket vi beställer:

"Jo, jag undrar om jag möjligtvis...?" osv osv.
"Nej det går inte, plattsättarna har egna rabatter..." osv osv.
"Men, vår plattsättare skulle kunna beställa det också..."
"Tyvärr, men du kan få kampanjpriset som är nu. Det är 20% rabatt."
"På mitt kakel?"
"Jaa."
"Eh, då tar jag det."

Och kaklet kommer imorgon. Löve Centro!

Köksleverantören däremot... Snickarna är tillbaka idag och undrar var täckskivorna för bardisken är...

Fortsättning följer.

Inga kommentarer: