tisdag 17 november 2009

Nu händer det grejer!

Verkligen! Målarna och Kakel-Micke är ju klara för den här gången. El-Micke ringde igårkväll och dom kommer på fredag (förutsatt att allt annat är klart) och igår kom våra kära snickare tillbaka. Med sig har dom en Snickar-Micke. När han presenterade sig kunde jag inte låta bli att säga "Självklart." Han tittade på mig som jag var ett ufo. Men, det ÄR ett vanligt namn härute.

Är det så att El-Micke kommer på fredag så måste vi ha valt utomhusbelysning tills dess! Har inte haft en tanke på det, det har bara varit inne inne inne. Och på tal om inne så tipsade Marcus att gärna ha de invändiga klara också, för då skulle elektrikern koppla in dom. Känns ju väldigt lockande, i varje fall för ryggåstaket på 4 meter och innetrappan... Jag sa att han skulle ta det med min man som inte vill köpa något innan vi flyttar in. Han skulle göra det.

Lyssna nu älskling, proffsen säger att vi ska shoppa inredning i förväg. :-)

Inga kommentarer: