onsdag 18 november 2009

Köksleverantören kan ta sig i /&%/¤/&%¤%

Fick ett sms från köksleverantören. ERA LUCKOR KOMMER 4 DECEMBER MVH BE.

Tack kära BE. Bara så du vet så förstår jag även små bokstäver. Det jag däremot inte förstår är varför det ska ta 2 VECKOR att ta fram nya luckor - bara luckor!!? Eller 6 veckor om man räknar från det ursprungliga leveransdatumet.

Leverans vecka 43 insisterade köksleverantören på och inte vecka 47 som vi önskade. Misstänker att vi får vara tacksamma för det. Vem vet när vi hade fått sista leveransen annars!

Och ja, jag håller på fakturan. Den skulle betalats i förrgår. Glöm det!!!

Maken får ringa dom imorrn, jag blir bara förbannad.

3 kommentarer:

Erika sa...

jag förstår dig så väl, jag kan bli sur o otervlig o koka o banka....sambon brukar få ta de där disksionerna. Bra att ni håller på fakturan!

Erika sa...

Skoj att du gillade huset! Tror jag har nämnt färgen någonstans. Det är Sten 2020 från Beckers.
Har mannen pratat med köksleverantören?

Vera sa...

Tack snälla. Superfin!
Jodå, maken pratade tydligt med dom - och han är normalt den snälle av oss. ;-)